Dit Zit
Verzenden en retourneren
Verzenden
Voor op maat gemaakte stoelen geldt een levertijd van 4-14 weken, omdat deze voor u bij een van onze Nederlandse leveranciers gemaakt dient te worden. We nemen contact met u op over de precieze verwachte levering.
Verzendkosten
Wij rekenen geen verzendkosten en zullen de verzorging zelf met u regelen in vrijwel alle gevallen. Heb je vragen over de verzendkosten? Neem dan contact met ons op door een mail te sturen naar info@ditzit.nl.
Retourneren
Het is alleen mogelijk om voorraadstoelen te retourneren. Stoelen die we voor u op maat laten maken kunnen niet geretourneerd worden. Hiervoor geldt wel dat deze binnen 14 dagen na bestellen geannuleerd kunnen worden.
Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@ditzit.nl. Wij zullen je vervolgens persoonlijk, per mail of telefonisch, voorzien van de vervolgstappen. Vervolgens zullen we het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is en voldoet aan de retoureisen.
Mocht het product, of de verpakking daarvan, beschadigd zijn, dan zijn wij genoodzaakt deze waardevermindering aan je door te berekenen.
Garantie
Wij doen logischerwijze ons best om de door jou bestelde producten in topconditie aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Al onze leveranciers hanteren een garantie-termijn van 2 jaar.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten direct bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ditzit.nl. We nemen iedere klacht uiterst serieus en zullen dan ook direct na het kenbaar maken van een klacht actie ondernemen.
Mocht je geen bevestiging of updates van je bestelling hebben ontvangen, raden we je aan om in je spambox te kijken. Helaas komen sommige van onze mails daar nog in terecht. We zijn bezig met een oplossing voor dit probleem.